Wij zijn op zoek naar extra leiding

Hey daar

Wij zijn Scouts Laken-Ruusbroec en wij zoeken jou! Laat ons ons kort even voorstellen: we zijn een superleuke gezellige scoutsgroep, gelegen in Laken. Het hele jaar door organiseren we knotsgekke activiteiten voor iedereen vanaf 6 jaar. Plezier en avontuur is wat ons kenmerkt.

Natuurlijk kunnen we dit niet verwezenlijken zonder een enthousiaste leidingsploeg. Los van het leiding zijn, is onze leidingsploeg een hechte vriendengroep. Samen boiten, etentjes organiseren, chillen na de vergaderingen en op weekends gaan, hoort daar ook allemaal bij. Samen hebben we ervoor gezorgd dat ons ledenaantal aan het stijgen is. Jammer genoeg is het leidingsaantal niet meer gelijk omhoog aan het gaan. Om de groei van onze leden te kunnen volgen, hebben we dus meer leiding nodig.

And that’s where you come in: we zijn om zoek naar een paar nieuwe handen om onze heerlijke leidingsploeg te komen versterken. Heb jij zin om op zaterdag de ziel uit je lijf te spelen met je leden? Lijkt het je wel iets om op weekends te gaan en gekke avonturen te beleven? Krijg je graag wat verantwoordelijkheid? Zie je het zitten om een heleboel nieuwe vrienden te leren kennen? Bel of sms naar Ada (Cholo) op 0474/17.75.27, neem gerust een kijkje op onze website (www.scoutslaken-ruusbroec.be) of stuur een mailtje naar scoutsruusbroec@gmail.com.